Кодимська районна рада повідомляє

Про оприлюднення проєкту регуляторного акту

«Про затвердження Порядку надання орендарю згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району»

 

Розробник – Кодимська районна рада

 

Розроблений проєкт регуляторного акту передбачає впорядкування орендних відносин та визначає процедуру надання орендарю згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району.

Повний текст проєкту рішення Кодимської районної ради «Про затвердження Порядку надання орендарю згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району» з додатками та аналіз його регуляторного впливу буде розміщено на веб-сайті: http://kodima-rada.odessa.gov.ua/ в підрозділі «Проєкти регуляторних актів та аналіз їх регуляторного впливу» розділу «Регуляторна політика». Проєкт зазначеного рішення буде опублікований також в районній газеті «Вісті Кодимщини» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу можна надавати протягом трьох місяців з дня його оприлюднення у письмовій формі поштою на адресу: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги,1-1, каб. 10, Кодимській районній раді, електронною поштою: rrkodima@odessa.gov.ua, тел. (04867) 2-67-23, факсом: (04867) 2-66-75.

Безоплатна правова допомога інформує

 

Нелегали, моряки та відстані: правова допомога на Одещині

Специфіка Одеської області – протяжність кордонів, багатонаціональне населення, значна кількість мігрантів, туристичний сезон. Тому надання безоплатної правової допомоги в регіоні має свої особливості. Це позначається на роботі центрів та бюро правової допомоги Одещини.

Одеська область найбільша в Україні за площею і за протяжністю з півночі на південь – 580 км. Відстань від найвіддаленіших населених пунктів в районні центри досягає 80 км.

«Питання комунікацій для нас особливе. У нас 30 центрів та бюро правової допомоги, чотири з них – в Одесі. Ми формували офіси так, щоб вони були територіально якомога більш доступними для наших клієнтів», – розповідає директорка Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Одеській області Світлана Клішина.

Всі заходи для працівників системи БПД проходять на двох локаціях – південній та північній. Наприклад, в Ізмаїлі та Одесі.

Великі відстані інколи створюють незручності і для адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу. Наразі Регіональний центр уклав контракти з 135 адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі.

З початку цього року Регіональний центр видав адвокатам понад 4 тис. доручень для надання безоплатної вторинної правової допомоги.

«У середньому у нас по області 50-60 виїздів адвокатів на добу. Є райони, де взагалі не проживають адвокати. Тому ми залучаємо захисників з сусідніх районів та Одеси», – говорить Світлана Клішина.

Ще одна особливість Одещини – кордони з Румунією, Молдовою, невизнаною Придністровською Молдавською республікою, морські порти та курорти. До регіону потрапляє багато громадян іноземних держав та осіб без громадянства. Під час перевірок території ринків «7 кілометр» та «Привоз» практично завжди затримують нелегальних мігрантів з Китаю, В'єтнаму, Сирії, Бангладеш та інших країн. Всі вони – клієнти системи БПД, мають право на адвоката, послуги якого оплачує держава.

З початку роботи місцевих центрів з надання БВПД Одеської області надійшло 551 звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги у справах біженців, шукачів притулку та осіб без громадянства.

«Це особлива категорія справ, де якісне представництво інтересів клієнтів потребує спеціальних знань та навичок. У тому числі – принципів міжнародного права, положення конвенцій. Важливо правильно використовувати інформаційний простір, враховувати політичний стан країн походження біженців. До того ж, дії у справі мають бути вчинені за короткий проміжок часу», – говорить директорка Регіонального центру.

Тому виникла ідея – створити пул з 10-15 адвокатів, які спеціалізуються на наданні правової допомоги біженцям, іноземцям та особам без громадянства. У квітні цього року юристи та адвокати системи БПД взяли участь у тренінгу для тренерів на тему «Правовий захист біженців: юридичні знання та дидактика». Навчання проводилося БФ «Право на захист» спільно із Агентством ООН у справах біженців в Україні. Тепер вони як тренери передають отримані знання своїм колегам із системи БПД.

Регіональну специфіку має й реалізація на Одещині пілотного проекту «Програма відновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними у вчиненні злочину».

«Маємо багато викликів – це й часові рамки етапів програми відновлення, подекуди значні відстані, які мусять подолати учасники програми – психологи, медіатори, потерпілі, підозрювані», – розповідає директорка Регіонального центру.

Є певні труднощі у посередників в комунікації зі сторонами, особливо з потерпілими. Та завдяки професіоналізму адвокатів-медіаторів з початку дії проекту укладено 11 медіаційних угод між потерпілими та неповнолітніми, які є учасниками програми. Є вже кілька успішних кейсів.

На Одещині реалізується ще один проект – «Забезпечення доступу вразливих груп населення до медіації у сімейних та спадкових спорах». Одеса стала першим в Україні містом, де клієнти системи БПД можуть безоплатно скористатись послугами медіаторів на базі Одеського місцевого центру з надання БВПД.

«Медіація дає змогу подолати конфлікт, економити бюджетні кошти на оплату послуг адвокатів та зменшує кількість справ, що передаються до суду», – зазначає Світлана Клішина.

Сімейні спори – досить поширена категорія питань, з якими мешканці Одещини звертаються до системи БПД. І тут також є своя особливість – звернення щодо стягнення аліментів з моряків. Адже багато одеситів працюють на суднах іноземних власників. Проте особливості стягнення аліментів з батьків-моряків на утримання дитини прямо на врегульовані чинним законодавством України. Тому звернення щодо стягнення аліментів є специфічною категорією справ, з яким працюють юристи та адвокати системи БПД Одеського регіону.

Одеські «особливості» системи БПД цим не обмежуються. Регіональний центр розташований за адресою вул. Льва Толстого, 6 у будівлі, що була зведена у 1903 році. Цей двоповерховий житловий будинок з адміністративними приміщеннями – пам'ятка архітектури. Сім року потому туди заселився Регіональний центр, а до цього – розташовувався відділ Приморського РАЦСу. Цікава деталь – Світлана Клішина зараз працює у тому самому кабінеті, в якому проходила церемонія укладання її шлюбу.

А ще в офісі Регіонального центру живе рудий кіт. У цьому нічого особливого немає, адже це Одеса – місто котів.

Стаття на сайті Координаційного центру з надання правової допомоги: https://www.legalaid.gov.ua/ua/holovna/207-serpen-2019/2604-nelehaly-moriaky-ta-vidstani-pravova-dopomoha-na-odeshchyni

Кодимська районна рада інформує

20 червня 2019 року на єдиному веб-порталі органів виконавчої влади "Урядовий портал" за посиланням https://www.kmu.gov.ua/ua/news/zmini-do-konstituciyi-v-chastini-decentralizaciyi опубліковано проект змін до Конституції України в частині децентралізації. Пропозиції просимо надавати до 30 серпня поточного року на адресу електронної скриньки районної ради.

29.07.2019р. 

 

06 червня 2019 року відбулося засідання конкурсної комісії з відбору суб'єктів оціночної діяльності щодо проведення незалежної експертної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району загальною площею 59,2 м2, що знаходиться на балансі Кодимської районної ради, а саме:

- кабінету № 39 в приміщенні адміністративної будівлі № 1, загальною площею 13,7 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1;

- частину приміщення першого поверху нежитлової будівлі загальною площею 45,5 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, вул. Соборна, 108.

На участь у конкурсі надійшло дві заяви. За результатами конкурсу договір на проведення незалежної експертної оцінки буде укладений з Фізичною особою-підприємцем Бугаренко Наталею Петрівною.

Конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району

Кодимська районна рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, з метою надання в оренду, а саме:

- кабінету № 39 в приміщенні адміністративної будівлі № 1, загальною площею 13,7 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1;

- частину приміщення першого поверху нежитлової будівлі загальною площею 45,5 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, вул. Соборна, 108.

Претендентам для участі у конкурсі необхідно подати звіти разом з рецензіями на виконані роботи, а також документацію (підтверджуючі документи та конкурсну пропозицію) відповідно до наказу Фонду державного майна України від 31.12.2015 року № 2075 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності» (зі змінами) у запечатаному конверті з описом документів, що містяться у конверті. На конверті слід зазначити: «На конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності».

Конкурс відбудеться не раніше ніж через 14 календарних днів від дня опублікування інформації включно. Документи до комісії приймаються протягом 10 календарних днів з дня опублікування інформації включно за адресою: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1, каб. 12. Довідки за телефоном: 2-67-23, 2-66-75.

25 травня 2019 р.

Конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району

Кодимська районна рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, з метою надання в оренду, а саме:

- кабінету № 39 в приміщенні адміністративної будівлі № 1, загальною площею 13,7 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1;

- частину приміщення першого поверху нежитлової будівлі загальною площею 45,5 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, вул. Соборна, 108.

Претендентам для участі у конкурсі необхідно подати звіти разом з рецензіями на виконані роботи, а також документацію (підтверджуючі документи та конкурсну пропозицію) відповідно до наказу Фонду державного майна України від 31.12.2015 року № 2075 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності» (зі змінами) у запечатаному конверті з описом документів, що містяться у конверті. На конверті слід зазначити: «На конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності».

Конкурс відбудеться не раніше ніж через 14 календарних днів від дня опублікування інформації включно. Документи до комісії приймаються протягом 10 календарних днів з дня опублікування інформації включно за адресою: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1, каб. 12. Довідки за телефоном: 2-67-23, 2-66-75.

                                                                                                11 травня 2019 року

До уваги суб'єктів декларування!

До уваги суб'єктів декларування!

До закінчення чергового етапу е-декларування залишилося 60 днів!

Суб'єктам декларування необхідно завчасно перевірити актуальність адреси своєї електронної поштової скриньки та чинність кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Аналіз останніх електронних документів, поданих до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, засвідчив значне підвищення рівня антикорупційної грамотності декларантів.

Крім того, зросла і відповідальність посадових осіб щодо завчасного подання до Реєстру декларацій. Так, станом на кінець січня 2019 року вже подано 46 103 щорічних декларацій, тоді як у 2018 році ця цифра становила 26 373.

Разом з тим Національне агентство постійно доповнює та актуалізує інформацію, яка може стати корисною при заповненні та поданні декларації.

Так, на сайті НАЗК розміщені:

 Рекомендації до чергового етапу електронного декларування https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elekt...

 Відповіді на поширені запитання при роботі з Реєстром https://nazk.gov.ua/poshyrenni-zapytannya-pry-roboti-z-yedr...

 Рекомендації при роботі з Реєстром

https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derz...

 Пам'ятка декларанту https://nazk.gov.ua/.../docs/2019/news/pamyatka_deklaranta.pdf

 Текстові роз'яснення щодо заповнення електронних декларацій https://nazk.gov.ua/rozyasnennya

 Відео-роз'яснення щодо заповнення електронних декларацій https://www.youtube.com/playlist...

 Он-лайн курс "Декларуй доброчесно!" на Prometheus https://courses.prometheus.org.ua/.../course-v1:NAZK+FD.../about

У разі винекнення технічних питань просимо звертатись до технічної підтримки НАЗК на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або за телефоном (044) 2000694.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні кваліфікованого електронного підпису.

УВАГА! Рекомендації до чергового етапу електронного декларування.

Рекомендації до чергового етапу електронного декларування!

Рекомендації суб'єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб'єкти декларування! Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочнеться черговий етап електронного декларування в Україні.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв'язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з'явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , при цьому:

направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

02.01.2019 року

Графік виїзних прийомів громадян працівниками Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на листопад 2018 року

Графік виїзних прийомів громадян працівниками Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на листопад 2018 року

До уваги мешканців Кодимського району!

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ КОДИМСЬКОГО РАЙОНУ!!!

   Міністерство культури України та Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Серце до серця" інформують, що з метою розвитку волонтерського руху, відвідування медичних, навчальних закладів, обговорення перспективи реалізації спільних міжнародних гуманітарних проектів, а також ознайомлення з культурною спадщиною європейських країн з 10 по 17 грудня 2018 року планується міжнародна культурно-освітня поїздка «Європейська єдність» до Польщі, Литви, Латвії, Естонії та Фінляндії (орієнтовна програма поїздки додається). Організаторами поїздки є Всеукраїнська молодіжна громадська організація «Серце до серця», Литовська громадська організація «Від серця до серця», Естонська громадська організація «Серце до серця».

   Взяти участь у зазначеній поїздці запрошуються представники районних, міських, обласних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, соціально-гуманітарної сфери, співробітники, студенти навчальних закладів, лікарі, громадські активісти тощо.

Витрати на проживання, харчування та проїзд передбачаються за рахунок учасників поїздки.

   Документи (перелік додається), необхідні для оформлення шенгенських віз (крім власників біометричних паспортів), надсилаються до 10 листопада 2018 року до Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Серце до серця» за адресою: 03062, м.Київ, вул. Щербаківського, 31/40, офіс 62 або надаються особисто після попередньої реєстрації за телефонами: 044-501-01-15, 067-407-77-98, 050-447-49-68, 097-908-52-28, 093-214-64-17.

Додаток

СПІЛЬНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

ОГОЛОШЕННЯ

15 серпня 2018 року з 14.00 до 17.00 год.

ВІДДІЛ «КОДИМСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ» ПОДІЛЬСЬКОГО МІСЦЕВОГО ЦЕНТРУ З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

разом з

КОДИМСЬКОЮ РАЙОННОЮ ДЕРЖАВНОЮ НОТАРІАЛЬНОЮ КОНТОРОЮ

ПРОВОДИТЬ СПІЛЬНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

В ПРИМІЩЕННІ

Відділу «Кодимське бюро правової допомоги» Подільського МЦ НБВПД

за адресою: Одеська область, м. Кодима, вул. Соборна, буд. 88, каб. № 27

Телефони для довідок – роб.: (04867)-2-15-12;

моб.: 099-629-44-97;

068-147-36-86

Графік виїзних прийомів громадян працівниками Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на липень 2018 року

Графік виїзних прийомів громадян працівниками Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на липень 2018 року

Увага! Шановні суб'єкти декларування розпочався черговий етап подання декларацій.

РОЗПОЧАВСЯ ЕТАП ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ

З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) державні службовці, інші суб'єкти декларування, зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.

По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому був отриманий новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з'явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.

Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз'ясненнями щодо заповнення форми е-декларації: https://goo.gl/x3oJaq або ж відповідями на найчастіші запитання: https://goo.gl/m25UVP

Також можна скористатись рекомендаціями: https://goo.gl/SbLMs1

Національним агентством підготовлено відео-курс з роз'ясненнями щодо заповнення е-декларацій за розділами:

https://goo.gl/44WxNs

Також пропонуємо декілька відповідей на найбільш запитувані останнім часом питання від декларантів, надані Національним агентством:

Щодо розділу 3 «Об'єкти нерухомості» декларації:

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) у декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що належать суб'єкту декларування та членам його сім'ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають:

а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування;

б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Чи необхідно зазначати у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації інформацію про об'єкти нерухомості за зареєстрованим місцем проживання та місцем фактичного проживання суб'єкта декларування?

Закон передбачає обов'язок зазначати в декларації усі об'єкти, які належать суб'єкту декларування або члену його сім'ї на праві користування. Такими правами користування можуть бути: оренда, сервітути, право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), право забудови земельної ділянки (суперфіцій), утримання, застава, користування на підставі довіреності, у тому числі генеральної довіреності, інші права, передбачені законом.

Відповідно до вимог Закону суб'єкт декларування повинен задекларувати усі об'єкти нерухомості незалежно від їх вартості, що належать йому на праві власності, знаходяться у нього на праві оренди чи іншого права користування станом на останній день звітного періоду (31 грудня звітного року для щорічної декларації).

Відповідно до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.

Реєстрація – внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», для оформлення реєстрації необхідно документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників).

Якщо зареєстроване місце проживання особи знаходиться в помешканні, право власності яке їй не належить, при реєстрації власник повинен був дати згоду на реєстрацію та проживання цієї особи в зазначеному помешканні, а тому в декларації це помешкання необхідно зазначити у розділі 3 «Об'єкти нерухомості», тип права – право користування у зв'язку з реєстрацією місця проживання.

Крім того, у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації необхідно зазначати інформацію про об'єкти нерухомості, де фактично проживає суб'єкт декларування, навіть якщо такі об'єкти нерухомого майна не належать на праві власності суб'єкту декларування.

При цьому, якщо інформацію про зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання було зазначено у розділі 2.1 «Інформація про суб'єкта декларування» декларації, відповідну інформацію необхідно дублювати у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації.

Звертаємо увагу на необхідність заповнення інформації про всіх співвласників об'єктів нерухомого майна, якщо таке нерухоме майно перебуває у спільній власності.

У декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що знаходяться у членів сім'ї суб'єкта декларування в оренді чи на іншому праві користування.

Чи слід декларувати об'єкти нерухомого майна, якщо суб'єкт декларування користувався ними упродовж року, але станом на 31 грудня вже не користується?

Нерухомість, об'єкти незавершеного будівництва декларуються відповідно до їх наявності станом на останній день звітного періоду.

Наприклад, при поданні щорічної декларації, якщо зазначені об'єкти станом на 31 грудня попереднього року не перебувають у володінні, користуванні або власності суб'єкта декларування або членів його сім'ї, то вони не повинні відображатися в декларації, навіть якщо вони перебували на такому праві упродовж певного часу у звітному періоді.

Чи необхідно суб'єкту декларування, який зареєстрований як фізична особа-підприємець, у декларації зазначати інформацію про дохід, отриманий від підприємницької діяльності, інформацію про поворотну фінансову допомогу та подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

Відповідно до положень частини другої статті 52 Закону суб'єкт декларування зобов'язаний подати повідомлення у разі отримання ним доходу (незалежно від того, чи є він оподатковуваним) на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.

Крім того, якщо кредит, позика, поворотна безвідсоткова фінансова допомога (позичка) тощо були отримані суб'єктом декларування або членом його сім'ї упродовж звітного року, то вони повинні бути відображені в розділі «Доходи, у тому числі подарунки» як «Інші доходи» (із зазначенням, про який саме дохід йдеться). Якщо такий кредит, позика тощо були дійсними, тобто не сплачені повною мірою станом на останній день звітного періоду, то вони повинні бути додатково відображені у розділі «Фінансові зобов'язання», незалежно від того, чи були вони отримані у звітному періоді.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу з фінансово-економічних, загальних та майнових питань районної ради

Кодимська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з фінансово – економічних, загальних та майнових питань районної ради.

Освітньо – кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або на керівних посадах за фахом в інших сферах не менше 4 років; володіння державною мовою; володіння комп'ютером на рівні користувача.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою районної ради.

Особи, які бажають взяти участі у конкурсі, подають до конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі, заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документу про освіту, документу, який посвідчує особу та військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Особи, які претендують на зайняття посади подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» за минулий рік.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: м.Кодима, пл.Перемоги,1, каб.10, тел.2-66-75.

27.01.2018 року



Пам'ятка декларанту! УВАГА!

 

ПАМ'ЯТКА ДЕКЛАРАНТУ!

Шановні декларанти! 1 січні 2018 року розпочався черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Просимо Вас відповідально поставитись до змісту інформації, яку ви зазначаєте у декларації.

Зверніть увагу, що більшість інформації, необхідної Вам для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua/services...

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї».

https://kap.minjust.gov.ua/services...

Єдиний державний реєстр МВС. Він містить інформацію про транспортні засоби, які перебувають у особи на праві власності чи користування.

https://igov.org.ua/service/1397/general

Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи.

http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer

Крім того, відомості про доходи можна отримати, сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukr.../

Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі http://dsbt.gov.ua/storinka/adminposlugy-0

Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List...

З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів держаної влади.

Слід також мати на увазі, що інформація, яка міститься у таких реєстрах може бути не завжди повною та періодично оновлюється.

Також звертаємо увагу на типові помилки, які допускаються суб'єктами декларування при заповненні декларації та надаємо свої рекомендації:

• у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації слід зазначати право користування або власності стосовно об'єктів, інформація про які відображена у розділі 2.1 декларації (крім абонентської скриньки для листування);

• в декларації необхідно зазначати всіх співвласників об'єктів нерухомості, що знаходяться у Вас або членів Вашої сім'ї на праві власності, а також всіх власників об'єктів, які перебувають у Вас чи членів Вашої сім'ї на праві оренди або іншому праві користування;

• слід уважніше ставитись до заповнення полів щодо вартості майна. Під час повної перевірки декларації Національне агентство, зокрема, звіряє відомості, відображені у декларації з інформацією у правовстановлюючих документах та державних реєстрах. Якщо у полі щодо вартості об'єкта зазначено «Не відомо», а Національне агентство встановить його вартість, зокрема на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на 1 січня звітного року, це може бути підставою для відкриття кримінального провадження правоохоронними органами на підставі відомостей, отриманих за результатами повної перевірки декларації;

• зверніть увагу, відповідно до Цивільного кодексу України надання Вами довіреності третій особі на розпорядження транспортним засобом не означає продаж такого транспортного засобу цій особі, а лише надає їй право розпорядитись транспортним засобом від Вашого імені. Тобто Ви і надалі залишаєтесь власником транспортного засобу, що, зокрема, відображено у Єдиному державному реєстрі МВС, до відчуження Вами або довіреною особою такого транспортного засобу та оформлення такого відчуження відповідно до чинного законодавства. Отже, такий транспортний засіб має бути відобрежний у розділі 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» деклрації;

• уважно перевіряйте Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців на наявність інформації щодо учасників та/або директора юридичної особи. Трапляються часті випадки, коли особа фактично вийшла зі складу засновників (припинила займати посаду директора) однак записи стосовно таких змін не внесено у відповідний Реєстр;

• пам'ятайте, що юридичні особи зазначаються у розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї» декларації навіть якщо вони були згадані в попередніх розділах декларації як такі, чиї акції або інші корпоративні права належать суб'єкту декларування або членам його сім'ї. Зверніть увагу, що у цьому розділі має, зокрема, міститись інформація про товариства, у яких суб'єкт декларування або член його сім'ї прямо або опосередковано володіє 25 і більше відсотками статутного капіталу. Детально ознайомтесь з визначенням поняття «кінцевий бенефіціарний власник», яке міститься у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1702-18

• у полі «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації зазначається інформація від кого саме суб'єкт декларування або член його сім отримав дохід. Винятком є дохід від зайняття підприємницькою або незалежною професійною діяльністю члена сім'ї, коли сам член сім'ї може бути вказаний джерелом свого доходу від такої діяльності. Це може стосуватися також суб'єкта декларування, якщо він здійснював таку діяльність у звітному періоді до початку виконання функцій держави або місцевого самоврядування або після припинення здійснення таких функцій;

• зверніть увагу, якщо у звітному періоді отримано у спадщину/відповідно до договору дарування, наприклад, об'єкт нерухомості або транспортний засіб, інформація про таку спадщину або подарунок окрім розділів 3 «Об'єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» має бути відображена також у розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини»;

• якщо дохід або подарунок був отриманий в іноземній валюті, то його розмір слід перерахувати в грошову одиницю України за валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що діяв на дату отримання такого доходу (подарунку);

• при заповненні розділу 12 «Грошові активи» декларації, зверніть увагу, якщо кошти розміщенні в одному банку, але на різних рахунках, необхідно вносити таку інформацію до розділу окремими полями. Так само окремими полями вносяться відомості щодо коштів, розмішених на рахунку та в сейфі банку, навіть якщо мова йде про один і той самий банк.

Обов'язково перевірте інформацію, що відображена у Вашій декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам'ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої декларації.

Нагадуємо, кампанія з декларування триватиме до 1 квітня 2018 року. Вчасно подана декларація – це Ваш авторитет і Ваш спокій.

Календар новин

<< < Жовтень 2019 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31