Увага! Шановні суб'єкти декларування розпочався черговий етап подання декларацій.

РОЗПОЧАВСЯ ЕТАП ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ

З 1 січня 2018 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) державні службовці, інші суб'єкти декларування, зобов'язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

Акцентуємо увагу на тому, що необхідно зробити декларанту.

По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром. Для отримання інформації про термін дії ЕЦП необхідно завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому був отриманий ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Якщо термін дії сертифікату сплинув, скористатись ЕЦП неможливо, тому необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

Після отримання нового ЕЦП необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» потрібно вказати електронну поштову скриньку, з якою зареєстрований декларант в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому був отриманий новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з'явиться повідомлення про розгляд поданої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час.

Радимо скористатись рекомендаціями щодо роботи з Реєстром та роз'ясненнями щодо заповнення форми е-декларації: https://goo.gl/x3oJaq або ж відповідями на найчастіші запитання: https://goo.gl/m25UVP

Також можна скористатись рекомендаціями: https://goo.gl/SbLMs1

Національним агентством підготовлено відео-курс з роз'ясненнями щодо заповнення е-декларацій за розділами:

https://goo.gl/44WxNs

Також пропонуємо декілька відповідей на найбільш запитувані останнім часом питання від декларантів, надані Національним агентством:

Щодо розділу 3 «Об'єкти нерухомості» декларації:

Згідно з пунктом 2 частини першої статті 46 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) у декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що належать суб'єкту декларування та членам його сім'ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, або знаходяться у них в оренді чи на іншому праві користування, незалежно від форми укладення правочину, внаслідок якого набуте таке право. Такі відомості включають:

а) дані щодо виду, характеристики майна, місцезнаходження, дату набуття майна у власність, оренду або інше право користування, вартість майна на дату набуття його у власність, володіння або користування;

б) у разі якщо нерухоме майно перебуває у спільній власності, про усіх співвласників такого майна вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. У разі якщо нерухоме майно перебуває в оренді або на іншому праві користування, про власника такого майна також вказуються відомості, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, або найменування відповідної юридичної особи із зазначенням коду Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Чи необхідно зазначати у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації інформацію про об'єкти нерухомості за зареєстрованим місцем проживання та місцем фактичного проживання суб'єкта декларування?

Закон передбачає обов'язок зазначати в декларації усі об'єкти, які належать суб'єкту декларування або члену його сім'ї на праві користування. Такими правами користування можуть бути: оренда, сервітути, право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), право забудови земельної ділянки (суперфіцій), утримання, застава, користування на підставі довіреності, у тому числі генеральної довіреності, інші права, передбачені законом.

Відповідно до вимог Закону суб'єкт декларування повинен задекларувати усі об'єкти нерухомості незалежно від їх вартості, що належать йому на праві власності, знаходяться у нього на праві оренди чи іншого права користування станом на останній день звітного періоду (31 грудня звітного року для щорічної декларації).

Відповідно до статті 3 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» місце проживання – житло, розташоване на території адміністративно-територіальної одиниці, в якому особа проживає, а також спеціалізовані соціальні установи, заклади соціального обслуговування та соціального захисту, військові частини.

Реєстрація – внесення інформації до реєстру територіальної громади, документів, до яких вносяться відомості про місце проживання/перебування особи, із зазначенням адреси житла/місця перебування із подальшим внесенням відповідної інформації до Єдиного державного демографічного реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.

Відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», для оформлення реєстрації необхідно документи, що підтверджують право особи на проживання в даному приміщенні. Це можуть бути документи на право власності, рішення суду про надання права на користування житловим приміщенням, договір оренди або інші документи. У разі якщо таких документів немає, реєстрація може здійснюватися тільки за згодою власника житла (якщо власників кілька – за згодою всіх власників).

Якщо зареєстроване місце проживання особи знаходиться в помешканні, право власності яке їй не належить, при реєстрації власник повинен був дати згоду на реєстрацію та проживання цієї особи в зазначеному помешканні, а тому в декларації це помешкання необхідно зазначити у розділі 3 «Об'єкти нерухомості», тип права – право користування у зв'язку з реєстрацією місця проживання.

Крім того, у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації необхідно зазначати інформацію про об'єкти нерухомості, де фактично проживає суб'єкт декларування, навіть якщо такі об'єкти нерухомого майна не належать на праві власності суб'єкту декларування.

При цьому, якщо інформацію про зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання було зазначено у розділі 2.1 «Інформація про суб'єкта декларування» декларації, відповідну інформацію необхідно дублювати у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації.

Звертаємо увагу на необхідність заповнення інформації про всіх співвласників об'єктів нерухомого майна, якщо таке нерухоме майно перебуває у спільній власності.

У декларації зазначаються відомості про об'єкти нерухомості, що знаходяться у членів сім'ї суб'єкта декларування в оренді чи на іншому праві користування.

Чи слід декларувати об'єкти нерухомого майна, якщо суб'єкт декларування користувався ними упродовж року, але станом на 31 грудня вже не користується?

Нерухомість, об'єкти незавершеного будівництва декларуються відповідно до їх наявності станом на останній день звітного періоду.

Наприклад, при поданні щорічної декларації, якщо зазначені об'єкти станом на 31 грудня попереднього року не перебувають у володінні, користуванні або власності суб'єкта декларування або членів його сім'ї, то вони не повинні відображатися в декларації, навіть якщо вони перебували на такому праві упродовж певного часу у звітному періоді.

Чи необхідно суб'єкту декларування, який зареєстрований як фізична особа-підприємець, у декларації зазначати інформацію про дохід, отриманий від підприємницької діяльності, інформацію про поворотну фінансову допомогу та подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані?

Відповідно до положень частини другої статті 52 Закону суб'єкт декларування зобов'язаний подати повідомлення у разі отримання ним доходу (незалежно від того, чи є він оподатковуваним) на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.

Крім того, якщо кредит, позика, поворотна безвідсоткова фінансова допомога (позичка) тощо були отримані суб'єктом декларування або членом його сім'ї упродовж звітного року, то вони повинні бути відображені в розділі «Доходи, у тому числі подарунки» як «Інші доходи» (із зазначенням, про який саме дохід йдеться). Якщо такий кредит, позика тощо були дійсними, тобто не сплачені повною мірою станом на останній день звітного періоду, то вони повинні бути додатково відображені у розділі «Фінансові зобов'язання», незалежно від того, чи були вони отримані у звітному періоді.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу з фінансово-економічних, загальних та майнових питань районної ради

Кодимська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з фінансово – економічних, загальних та майнових питань районної ради.

Освітньо – кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або на керівних посадах за фахом в інших сферах не менше 4 років; володіння державною мовою; володіння комп'ютером на рівні користувача.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається кадровою службою районної ради.

Особи, які бажають взяти участі у конкурсі, подають до конкурсної комісії заяву про участь у конкурсі, заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документу про освіту, документу, який посвідчує особу та військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Особи, які претендують на зайняття посади подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» за минулий рік.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: м.Кодима, пл.Перемоги,1, каб.10, тел.2-66-75.

27.01.2018 року



Пам'ятка декларанту! УВАГА!

 

ПАМ'ЯТКА ДЕКЛАРАНТУ!

Шановні декларанти! 1 січні 2018 року розпочався черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Просимо Вас відповідально поставитись до змісту інформації, яку ви зазначаєте у декларації.

Зверніть увагу, що більшість інформації, необхідної Вам для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua/services...

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї».

https://kap.minjust.gov.ua/services...

Єдиний державний реєстр МВС. Він містить інформацію про транспортні засоби, які перебувають у особи на праві власності чи користування.

https://igov.org.ua/service/1397/general

Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи.

http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer

Крім того, відомості про доходи можна отримати, сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukr.../

Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі http://dsbt.gov.ua/storinka/adminposlugy-0

Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List...

З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів держаної влади.

Слід також мати на увазі, що інформація, яка міститься у таких реєстрах може бути не завжди повною та періодично оновлюється.

Також звертаємо увагу на типові помилки, які допускаються суб'єктами декларування при заповненні декларації та надаємо свої рекомендації:

• у розділі 3 «Об'єкти нерухомості» декларації слід зазначати право користування або власності стосовно об'єктів, інформація про які відображена у розділі 2.1 декларації (крім абонентської скриньки для листування);

• в декларації необхідно зазначати всіх співвласників об'єктів нерухомості, що знаходяться у Вас або членів Вашої сім'ї на праві власності, а також всіх власників об'єктів, які перебувають у Вас чи членів Вашої сім'ї на праві оренди або іншому праві користування;

• слід уважніше ставитись до заповнення полів щодо вартості майна. Під час повної перевірки декларації Національне агентство, зокрема, звіряє відомості, відображені у декларації з інформацією у правовстановлюючих документах та державних реєстрах. Якщо у полі щодо вартості об'єкта зазначено «Не відомо», а Національне агентство встановить його вартість, зокрема на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на 1 січня звітного року, це може бути підставою для відкриття кримінального провадження правоохоронними органами на підставі відомостей, отриманих за результатами повної перевірки декларації;

• зверніть увагу, відповідно до Цивільного кодексу України надання Вами довіреності третій особі на розпорядження транспортним засобом не означає продаж такого транспортного засобу цій особі, а лише надає їй право розпорядитись транспортним засобом від Вашого імені. Тобто Ви і надалі залишаєтесь власником транспортного засобу, що, зокрема, відображено у Єдиному державному реєстрі МВС, до відчуження Вами або довіреною особою такого транспортного засобу та оформлення такого відчуження відповідно до чинного законодавства. Отже, такий транспортний засіб має бути відобрежний у розділі 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» деклрації;

• уважно перевіряйте Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців на наявність інформації щодо учасників та/або директора юридичної особи. Трапляються часті випадки, коли особа фактично вийшла зі складу засновників (припинила займати посаду директора) однак записи стосовно таких змін не внесено у відповідний Реєстр;

• пам'ятайте, що юридичні особи зазначаються у розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї» декларації навіть якщо вони були згадані в попередніх розділах декларації як такі, чиї акції або інші корпоративні права належать суб'єкту декларування або членам його сім'ї. Зверніть увагу, що у цьому розділі має, зокрема, міститись інформація про товариства, у яких суб'єкт декларування або член його сім'ї прямо або опосередковано володіє 25 і більше відсотками статутного капіталу. Детально ознайомтесь з визначенням поняття «кінцевий бенефіціарний власник», яке міститься у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1702-18

• у полі «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації зазначається інформація від кого саме суб'єкт декларування або член його сім отримав дохід. Винятком є дохід від зайняття підприємницькою або незалежною професійною діяльністю члена сім'ї, коли сам член сім'ї може бути вказаний джерелом свого доходу від такої діяльності. Це може стосуватися також суб'єкта декларування, якщо він здійснював таку діяльність у звітному періоді до початку виконання функцій держави або місцевого самоврядування або після припинення здійснення таких функцій;

• зверніть увагу, якщо у звітному періоді отримано у спадщину/відповідно до договору дарування, наприклад, об'єкт нерухомості або транспортний засіб, інформація про таку спадщину або подарунок окрім розділів 3 «Об'єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» має бути відображена також у розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини»;

• якщо дохід або подарунок був отриманий в іноземній валюті, то його розмір слід перерахувати в грошову одиницю України за валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що діяв на дату отримання такого доходу (подарунку);

• при заповненні розділу 12 «Грошові активи» декларації, зверніть увагу, якщо кошти розміщенні в одному банку, але на різних рахунках, необхідно вносити таку інформацію до розділу окремими полями. Так само окремими полями вносяться відомості щодо коштів, розмішених на рахунку та в сейфі банку, навіть якщо мова йде про один і той самий банк.

Обов'язково перевірте інформацію, що відображена у Вашій декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам'ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої декларації.

Нагадуємо, кампанія з декларування триватиме до 1 квітня 2018 року. Вчасно подана декларація – це Ваш авторитет і Ваш спокій.

УВАГА! Шановні суб'єкти декларування!

Рекомендації суб'єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб'єкти декларування! З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, який розпочинається з 01.01.2018, просимо Вас виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв'язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавали електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: "АЦСК".

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з'явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись ізРекомендаціями при роботі з Реєстром.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , при цьому:

направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

Оголошення конкурсу на право оренди комунального майна

«Оголошення орендодавця про намір передати в оренду об’єкт спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району» 

1. Назва органу управління: Кодимська районна рада.

2. Балансоутримувач (орендодавець): Кодимська районна рада, Одеської області.

3. Найменування предмету конкурсу: Нерухоме майно спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району загальною площею 67,6 м2, а саме:

- приміщення котельні площею 34,7 м2;

- паливний склад площею 24,9 м2;

- кімната відпочинку площею 5,0 м2;

- душова площею 3,0 м2.

4. Місцезнаходження: 66000, Одеська обл., м. Кодима, пл. Перемоги, 1.

5. Стартовий розмір орендної плати: 1855,0 грн.

6. Мета використання:Для розміщення котельні альтернатив них видів палива.

        Заяви про оренду зазначеного об’єкта приймаються протягом 10 робочих днів після   розміщення оголошення за адресою: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги, 1, каб. 12.

        Заяви подаються в окремому конверті з написом «Заява про оренду» з зазначенням найменування та місцезнаходження об’єкта оренди. У разі надходження двох і більше заяв на один об’єкт оренди орендодавець оголошує конкурс на право його оренди відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Обов’язковою умовою вищевказаного об’єкта оренди є відшкодування витрат балансоутримувачу пов’язаних з виготовленням документації необхідної для передачі об’єкта в орендне користування (виготовлення експертної оцінки з рецензією). Додаткова інформація за телефонами: 2-67-23; 2-66-75.


16 грудня 2017 року

 

Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

УВАГА! Рекомендації суб'єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні !

На платформі дистанційного навчання в системі безоплатної правової допомоги розроблено ще один курс, який доступний кожному!

Відкрито курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї»

Для адвокатів, працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги, а також для інших зацікавлених сторін, які працюють з людьми, котрі зазнають насильства в сім'ї, – розроблено курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї».

На платформі дистанційного навчання в системі безоплатної правової допомоги розроблено ще один курс, який доступний кожному!

Курс «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї» створений громадською організацією «Центр „Жіночі перспективи" у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Навчання є безкоштовним, а для того, аби стати слухачем курсу, необхідно лише зареєструватися, перейшовши за посиланням http://e-learning.legalaid.gov.ua/

Курс складається з 9-ти модулів:

1. Насильство в сім'ї: поняття, ознаки та особливості

2. Насильство в сім'ї : наслідки для потерпілих

3. Насильство в сім'ї як гендерна дискримінація

4. Тенденції розвитку законодавства у сфері попередження насильства в сім'ї та забезпечення захисту прав жінок

5. Насильство в сім'ї та діти

6. Особливості роботи з потерпілими від насильства в сім'ї

7. Судова практика – аналіз правових та процесуальних аспектів кримінальних справ, пов'язаних із насильством в сім'ї

8. Судова практика – аналіз правових та процесуальних аспектів цивільних справ, пов'язаних із насильством в сім'ї

9. Практика Європейського Суду з прав людини щодо справ, пов'язаних із насильством у сім'ї.

Він містить теоретичну інформацію, практичні кейси, тести для перевірки знань, а також перелік додаткових матеріалів.

Наприкінці проходження курсу, за умови складання всіх тестів, кожен слухач отримає сертифікат.

Бажаємо усіх зацікавленим успіхів у проходженні курсу!

Нагадаємо, на платформі дистанційного навчання в системі безоплатної правової допомоги можна також безкоштовно пройти навчальний курс «Робота з клієнтом», який розроблено на основі практики надання БПД в Україні. Цей дистанційний курс є постійно діючим та відкритим для всіх охочих http://e-learning.legalaid.gov.ua/

________________________________________

Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Відкрито курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім’ї»Для адвокатів, працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги, а також для інших зацікавлених сторін, які працюють з

Відкрито курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї»

Курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї»

 

Відкрито курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї»

Для адвокатів, працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги, а також для інших зацікавлених сторін, які працюють з людьми, котрі зазнають насильства в сім'ї, – розроблено курс дистанційного навчання «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї».

На платформі дистанційного навчання в системі безоплатної правової допомоги розроблено ще один курс, який доступний кожному!

Курс «Правова допомога потерпілим від насильства в сім'ї» створений громадською організацією «Центр „Жіночі перспективи" у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Навчання є безкоштовним, а для того, аби стати слухачем курсу, необхідно лише зареєструватися, перейшовши за посиланням http://e-learning.legalaid.gov.ua/

Курс складається з 9-ти модулів:

1. Насильство в сім'ї: поняття, ознаки та особливості

2. Насильство в сім'ї : наслідки для потерпілих

3. Насильство в сім'ї як гендерна дискримінація

4. Тенденції розвитку законодавства у сфері попередження насильства в сім'ї та забезпечення захисту прав жінок

5. Насильство в сім'ї та діти

6. Особливості роботи з потерпілими від насильства в сім'ї

7. Судова практика – аналіз правових та процесуальних аспектів кримінальних справ, пов'язаних із насильством в сім'ї

8. Судова практика – аналіз правових та процесуальних аспектів цивільних справ, пов'язаних із насильством в сім'ї

9. Практика Європейського Суду з прав людини щодо справ, пов'язаних із насильством у сім'ї.

Він містить теоретичну інформацію, практичні кейси, тести для перевірки знань, а також перелік додаткових матеріалів.

Наприкінці проходження курсу, за умови складання всіх тестів, кожен слухач отримає сертифікат.

Бажаємо усіх зацікавленим успіхів у проходженні курсу!

Нагадаємо, на платформі дистанційного навчання в системі безоплатної правової допомоги можна також безкоштовно пройти навчальний курс «Робота з клієнтом», який розроблено на основі практики надання БПД в Україні. Цей дистанційний курс є постійно діючим та відкритим для всіх охочих http://e-learning.legalaid.gov.ua/

19 вересня 2017 р.

ШУКАЄМО АКТИВНИХ ГРОМАДЯН! Котовський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги

ШУКАЄМО АКТИВНИХ ГРОМАДЯН!

Конкурс на навчання для громадських радників

Якщо Вам небайдужий розвиток Вашої громади, Ви добре розумієте її проблеми, прагнете змін і готові виділити час на допомогу громаді, запрошуємо Вас долучитися до міжрегіональної команди громадських радників.

У команді Ви пройдете спеціалізоване навчання з кваліфікованими тренерами, знайдете підтримку однодумців з усієї України, дізнаєтесь та навчитесь як можна ефективно направити свої зусилля на якісні зміни в житті громади. Ми пропонуємо навчання з різних питань, які можуть знадобитися раднику в громаді: безпека, фінансова грамотність, захист своїх прав, робота державних інститутів, пошук допомоги та встановлення зв'язків.

Щоб долучитися до формування команди та подати свою кандидатуру на навчання необхідно заповнити Інтернет-опитувальник (https://goo.gl/gvA6VJ) до 31 серпня 2017 року. Тут Ви зможете вибрати зручний для себе графік навчання і розповісти про Ваш досвід та бачення змін в громаді. Результати опитування буде опрацьовувати конкурсна комісія. Члени комісії можуть зателефонувати Вам і уточнити додаткову інформацію після отримання Ваших відповідей на запитання Інтернет-опитувальника.

За результатами відбору Ви будете запрошені на безоплатне навчання, яке проходитиме в три етапи в період з вересня по листопад 2017 року. Організатори забезпечують проживання, харчування та відшкодування транспортних витрат. Участь в усіх етапах навчальної програми обов'язкова, випускники отримають сертифікат. Про результати відбору Ви будете повідомлені телефоном або електронною поштою, яку вкажете в опитувальнику. Якщо виникають додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся, контактний номер телефону: +38 097 128 02 10 або електронна скринька: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Також додаткову інформацію, доступ до Інтернету та, за необхідності, допомогу в заповненні опитувальника Ви зможете отримати в місцевих бюро або центрах правової допомоги та офісах Мережі правового розвитку за адресами:

Котовський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги м. Подільськ, вул. Соборна, 194 а

- Ананьївське бюро правової допомоги

- Балтське бюро правової допомоги

- Кодимське бюро правової допомоги

- Любашівське бюро правової допомоги

- Миколаївське бюро правової допомоги

- Окнянське бюро правової допомоги

- Савранське бюро правової допомоги

- Ширяївське бюро правової допомоги  м. Ананьїв, вул. Незалежності, 20, каб.6

- м. Балта, вул. 30 років Перемоги, 24

- м. Кодима, вул. Соборна, 88, каб.13

- смт. Любашівка, вул.Софіївська,47 каб.1,2

- смт. Миколаївка, вул. Незалежності, 71а, каб. 21

- смт. Окни, вул, Комарова, 2, каб. 15

- смт. Саврань, вул. Соборна, 9, каб. 6,15

- смт. Ширяєве, вул. Соборна, 158

УВАГА! ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

ОГОЛОШЕННЯ

19 липня 2017 року з 10.00 до 12.00 год.

ВІДДІЛ «КОДИМСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ» КОТОВСЬКОГО МІСЦЕВОГО ЦЕНТРУ З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

ПРОВОДИТЬ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

В ПРИМІЩЕННІ

Лисогірської сільської ради Кодимського району Одеської області

за адресою: Одеська область, Кодимський район,

с. Лисогірка

Телефони для довідок – роб.: (04867) 2-15-12;

моб.: 099-629-44-97;

068-147-36-86

ОГОЛОШЕННЯ «КОДИМСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ» КОТОВСЬКОГО МІСЦЕВОГО ЦЕНТРУ З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ПРОВОДИТЬ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

ОГОЛОШЕННЯ

19 липня 2017 року з 10.00 до 12.00 год.

ВІДДІЛ «КОДИМСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ» КОТОВСЬКОГО МІСЦЕВОГО ЦЕНТРУ З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

ПРОВОДИТЬ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

В ПРИМІЩЕННІ

Лисогірської сільської ради Кодимського району Одеської області

за адресою: Одеська область, Кодимський район,

с. Лисогірка

Телефони для довідок – роб.: (04867)-2-15-12;

моб.: 099-629-44-97;

068-147-36-86

Кодимська райнна рада оголошує пошук кандидатів у присяжні Кодимського районного суду Одеської області!

Кодимська райнна рада оголошує пошук кандидатів у присяжні Кодимського районного суду Одеської області!

Якщо Ви постійно проживаєте на території, на яку поширюється юрисдикція Кодимського районного суду Одеської області, та виявили бажання бути присяжним, просимо звернутись до юрисконсульта Кодимської районної ради за адресою: м. Кодима, пл. Перемоги 1, каб. 10/12, 2-й поверх, довідки за телефоном 2-67-23.

При собі необхідно мати такі документи:

1. Паспорт громадянина України.

2. Ідентифікаційний код.

Довідкова інформація:

Хто може бути присяжним?

Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» присяжним може бути громадянин України, який досяг 30 років і постійно проживає на території, на яку поширюється юрисдикція відповідного суду.

Хто не може бути присяжним?

Не включаються до списків присяжних громадяни:

1) визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними;

2) які мають хронічні психічні чи інші захворювання, що перешкоджають виконанню обов'язків присяжного;

3) які мають незняту чи непогашену судимість;

4) народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, судді, прокурори, працівники правоохоронних органів (органів правопорядку), військовослужбовці, працівники апаратів судів, інші державні службовці, посадові особи органів місцевого самоврядування, адвокати, нотаріуси, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Вищої ради правосуддя;

5) особи, на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;

6) громадяни, які досягли шістдесяти п'яти років.

Додатково інформуємо:

Гарантії прав присяжних.

1. Присяжним за час виконання ними обов'язків у суді виплачується винагорода, розрахована виходячи з посадового окладу судді місцевого суду з урахуванням фактично відпрацьованого часу в порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України. Присяжним відшкодовуються витрати на проїзд і наймання житла, а також виплачуються добові. Зазначені виплати здійснюються за рахунок коштів бюджетної програми на здійснення правосуддя територіальними управліннями Державної судової адміністрації України за рахунок коштів Державного бюджету України.

2. За присяжними на час виконання ними обов'язків у суді за місцем основної роботи зберігаються всі гарантії та пільги, визначені законом. Час виконання присяжним обов'язків у суді зараховується до всіх видів трудового стажу. Звільнення присяжного з роботи або переведення на іншу роботу без його згоди під час виконання ним обов'язків у суді не допускається.

3. На присяжних поширюються гарантії незалежності і недоторканності суддів, установлені законом, на час виконання ними обов'язків із здійснення правосуддя. За обґрунтованим клопотанням присяжного заходи безпеки щодо нього можуть уживатися і після закінчення виконання цих обов'язків.

Декларування доходів

До відома депутатів Кодимської районної ради, депутатів місцевих рад району

   Відповідно до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» суб’єкти декларування зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати за місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, що додається до цього Закону.

    На підставі ч.1 ст.4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" депутати місцевих рад  належать до суб"єктів відповідальності за корупційні правопорушення. 

    Згідно ч.3 ст.8 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", на депутатів місцевих рад поширюються вимоги  та обмеження, встановлені Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції".

    Депутати місцевих рад зобов'язані щороку до 01 квітня  подавати декларацію  про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, що додається до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупці" за місцем роботи (служби), крім самозайнятих осіб, безробітних або пенсіонерів, які подають зазначені декларації до апаратів відповідних місцевих рад або їх виконавчих комітетів. Постановою Кабінету Міністрів України від 08 лютого 2012 року № 64 "Про виготовлення бланків декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру" установлено, що: бланки декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру виготовляються особами, які відповідно до Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” заповнюють і подають декларації, шляхом роздрукування або копіювання їх на папері формату А4 за формою, наведеною в додатку до зазначеного Закону (включаючи примітку). Бланк складається з 10 сторінок; зазначені бланки не є бланками документів суворої звітності.

    Бланки декларації депутати районної ради можуть отримати у виконавчому апараті районної ради. Декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік  необхідно подати до 01 квітня в районну раду.

     Також звертаємо вашу увагу на те, що починаючи з 2014 року запроваджена перевірка декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру з метою забезпечення відкритості та прозорості діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, уповноваженими підрозділами (ч. 6 ст. 12 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції"). Така перевірка в районній раді та місцевих радах району здійснюватиметься уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції і складатиметься із таких видів: перевірки фактів своєчасності подання декларації; перевірки декларацій на наявність конфлікту інтересів, що передбачено ч. 7 ст. 12 антикорупційного Закону.

  Крім того, ч.9 ст.12 Закону передбачена перевірка достовірності зазначених у декларації відомостей центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, визначеному цим органом.

Для здійснення перевірки достовірності зазначених у декларації відомостей орган місцевого самоврядування протягом десяти днів з дня одержання декларації від суб’єкта декларування надсилає її копію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Відповідно до ст. 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлена відповідальність за порушення вимог фінансового контролю, а саме: неподання або несвоєчасне подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, передбаченої Законом України  "Про засади запобігання і протидії корупції" тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти п'яти неоподаткованих мінімумів доходів громадян; подання завідомо недостовірних відомостей у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, передбаченої Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції" -тягне за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Перелік об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, які планується передати в оренду у 2014 році (зі змінами, внесеними рішенням районної ради від 30.04.2014р. № 439-VI, розпорядженням районної ради від 15

 

 

Перелік

об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища,

міста Кодимського району, які планується передати в оренду у 2014 році

 

(зі змінами, внесеними

рішенням районної ради від 30.04.2014р. № 439-VI,

розпорядженням районної ради від 15.05.2014р. № 19)

 

 

Об’єкти, повноваження з управління якими делеговано

районній державній адміністрації

 

 

Заклади освіти

 

п/п

Найменування

обєкта

Площа

(кв.м)

 

Місце-знаходження об’єкта (поверх, окрема будівля тощо)

Балансо-

утримувач

(орендо -давець)

Юридична адреса приміщення

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

1

Нежитлове приміщення

Кодимський НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-ліцей»

Буде

визначена

при

проведенні експертної оцінки

м. Кодима, вул.Садова, 3

1-й поверх (фойє)

 

Відділ освіти Кодимської

районної державної

адміністрації

м. Кодима,

вул. Садова, 3

Частина приміщення може бути надана в оренду лише на короткий термін

2

Нежитлове приміщення

Кодимського НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

-//-

м. Кодима, вул.

Комунарна, 2

1-й поверх (фойє)

-//-

м. Кодима,

вул. Комунарна, 2

-//-

3

Нежитлове приміщення Слобідської

ЗШ І-ІІІ ст.

-//-

смт. Слобідка, 1-й поверх (частина приміщення)

-//-

смт. Слобідка, Кодимський район

-//-

4

Нежитлове приміщення Баштанківського

НВК «ЗШ І – ІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Баштанків,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Баштанків, Кодимський район

-//-

5

Нежитлове приміщення

Будеївського НВК «ЗШ І – ІІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Будеї,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Будеї, Кодимський район

-//-

6

Нежитлове приміщення Грабівського

НВК «ЗШ І – ІІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Грабове,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Грабове, Кодимський район

-//-

7

Нежитлове приміщення Загнітківської

ЗШ І-ІІІ ст.

-//-

с. Загнітків,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Загнітків, Кодимський район

-//-

8

Нежитлове приміщення

Івашківського НВК «ЗШ І–ІІІ ст. –ДНЗ»

-//-

с. Івашків,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Івашків Кодимський

район

-//-

9

Нежитлове приміщення Крутянського

НВК «ЗШ І – ІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Круті,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Круті, Кодимський район

-//-

10

Нежитлове приміщення

Лабушненського НВК «ЗШ І – ІІІст.-ДНЗ»

-//-

с. Лабушна,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Лабушна, Кодимський район

-//-

11

Нежитлове приміщення

Писарівського НВК «ЗШ І – ІІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Писарівка,

1-й поверх (фойє)

-//-

с. Писарівка, Кодимський район

-//-

12

Нежитлове приміщення Пиріжнянського

НВК «ЗШ І – ІІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Пиріжна,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Пиріжна, Кодимський район

-//-

13

Нежитлове приміщення

Сербівської

ЗШ І-ІІІ ст.

-//-

с. Серби,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Серби, Кодимський район

-//-

14

Нежитлове приміщення Шершенецької

ЗШ І-ІІІ ст.

-//-

с. Шершенці,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Шершенці, Кодимський район

-//-

15

Нежитлове приміщення Лисогірського НВК «ЗШ І–ІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Лисогірка,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Лисогірка, Кодимський район

-//-

16

Нежитлове приміщення Малослобідського

НВК «ЗШ І ст.-ДНЗ»

-//-

с. Мала Слобідка,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Мала Слобідка, Кодимський район

-//-

17

Нежитлове приміщення

Олексіївського НВК «ЗШ І–ІІ ст. – ДНЗ»

-//-

с. Олексіївка,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Олексіївка, Кодимський район

-//-

18

Нежитлове приміщення   Петрівського НВК «ЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ»

-//-

с. Петрівка,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Петрівка, Кодимський район

-//-

19

Нежитлове приміщення   Тимківського НВК «ЗШ І-ІІ ст.-ДНЗ»

-//-

с. Тимків,

1-й поверх (частина приміщення)

-//-

с. Тимків, Кодимський район

-//-

20

Нежитлове приміщення   Котовчанського НВК

«ЗШ І ст.-ДНЗ»

-//-

с. Котовці,

(частина приміщення)

-//-

с. Котовці, Кодимський район

-//-

21

Нежитлове приміщення Кодимського НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-ліцей»

30,78

м. Кодима,

вул. Леніна, 113

(частина приміщення І поверху будівлі)

 

Відділ   освіти Кодимської

районної держав-ної

адміністра-ції

м. Кодима,

вул. Леніна,113

 

Приміщення може бути надане в оренду на тривалий

час

 

 

Заклад культури

 

п/п

Найменування

обєкта

Площа

(кв.м)

 

Місце-знаходження об’єкта (поверх, окрема будівля, тощо)

Балансо

утримувач

(орендо давець)

Юридична адреса приміщен ня

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

1

Кодимський районний Будинок культури ім.             Т. Г. Шевченка

35

м. Кодима,

пл. Перемоги, 4

(підвальне приміщення)

 

Відділ культури Кодимської

районної державної

адміністрації

м. Кодима,

пл. Перемоги,

4

 

Приміщення може бути надане в оренду на тривалий

час

2

Будівля художньої майстерні

68,9

м. Кодима,

пл. Перемоги, 4а

(окреме приміщення)

Відділ   культури Кодимської

районної державної

адміністрації

м. Кодима,

пл. Перемоги,

 

Приміщення може бути надане в оренду на тривалий

час

 

 

 

Будівлі, управління якими здійснює безпосередньо Кодимська районна рада

 

п/п

Найменування

обєкта

Площа

(кв.м)

 

Місцезнаход-ження об’єкта (поверх, окрема будівля тощо)

Балансо-

утримувач

(орендо-

давець)

Юридична адреса приміщення

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

1

Будівля нежитлового призначення колишнього кінотеатру «Мир»

1015

м. Кодима,

вул.Садова, 2

Кодимська

районна рада

м. Кодима,

вул.Садова,2

Будівля може бути надана в оренду на тривалий

час

2

Будівля нежитлового призначення колишньої моторної

40,6

м. Кодима,

вул.Садова, 2а

Кодимська

районна рада

м. Кодима,

вул.Садова,2а

-//-

3

Будівля нежитлового призначення колишнього гаража

95,4

м. Кодима,

вул.Садова, 2б

Кодимська

районна рада

м. Кодима,

вул.Садова,2б

-//-

 

 

 

Календар новин

<< < Червень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30