Оголошення

Відеофіксація конкурсного відбору за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=pr_3QM9wPg0

Оприлюднено 21.08.2020

ПРОТОКОЛ 2 засідання конкурсної комісії на посаду директора комунального закладу «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області від 20.08.2020 року (про визначення переможця конкурсу)

Оприлюднено 20.08.2020

ПРОТОКОЛ 1 засідання конкурсної комісії на посаду директора комунального закладу «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області від 18.08.2020 року

Оприлюднено 19.08.2020

Перелік осіб, допущених до участі у конкурсному відборі на посаду директора комунального закладу «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області

Оприлюднено 19.08.2020

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на посаду керівника комунального закладу «Опорний заклад «Кодимська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Кодимської районної ради Одеської області»


Розпорядження 18/09-01 від 18.03. 2020 р. "Про тимчасове припинення дії розпорядження голови районної ради від 20 січня 2020 року № 6/09-01 «Про затвердження графіка прийому громадян посадовими особами виконавчого апарату та головами постійних комісій Кодимської районної ради на 2020 рік» 


УКРАЇНА

КОДИМСЬКА РАЙОННА РАДА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

16.03.2020 р.

 

№ 17 /09-01

 

Про першочергові невідкладні заходи із запобігання поширенню інфекційних хвороб та мінімізації ризиків поширення інфекційного захворювання Covid 2019

 

З метою мінімізації ризиків поширення інфекційного захворювання Covid 2019 та інших гострих респіраторних вірусних інфекційних хвороб, враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID19», керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 29-30 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»:

1. Рекомендувати депутатам районної ради, працівникам виконавчого апарату районної ради, районної державної адміністрації, закладам, підприємствам, установам та організаціям, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, скасувати або відтермінувати службові відрядження працівників в межах та за межі України до зміни епідемічної ситуації у світі.

2. Районній державній адміністрації, керівникам закладів, підприємств, установ та організацій, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, вжити необхідних профілактичних, організаційних та матеріально-технічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню інфекційного захворювання Covid 2019 та інших гострих респіраторних вірусних інфекційних хвороб в адміністративних будівлях районної ради, закладах, підприємствах, установах, організаціях, що належать до спільної власності територіальних громад області.

3. У приміщеннях будівель, зазначених у пункті 2 розпорядження, забезпечити режим карантинних заходів до працівників та відвідувачів, спрямований на виявлення потенційно хворих осіб.

4. У приміщеннях, зазначених у пункті 2 розпорядження, забезпечити проведення регулярних санітарно-дезінфекційних заходів з обробки приміщень.

5. Керівникам закладів, підприємств, установ та організацій, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, заборонити проведення масових громадських заходів, концертів, спортивних турнірів, змагань, ярмарків та інших заходів, що передбачають велику концентрацію людей.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Голова районної ради                       О.ЧЕРНІЙЧУК

До уваги учасників конкурсу на заміщення вакантних посад головного спеціаліста відділу з питань бухгалтерського обліку та господарського забезпечення районної ради та головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення районної ради!!!

У зв’язку з набуттям чинності наказу Національного агентства України з питань державної служби від 07 листопада 2019 року № 203-19 «Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування»  в оголошеннях Кодимської районної ради від 24 січня 2020 року про конкурс на заміщення вакантних посад головного спеціаліста відділу з питань бухгалтерського обліку та господарського забезпечення районної ради та головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення районної ради вважати освітньо – кваліфікаційні вимоги до кандидатів наступними:

«Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи.»

Вимоги щодо володіння комп'ютером на рівні користувача залишаються.

Кодимська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади

Кодимська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань бухгалтерського обліку та господарського забезпечення районної ради

24.01.2020 р.

 

Кодимська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу організаційного забезпечення районної ради.

24.01.2020 р.


З більш детальною інформацією щодо проведення конкурсів можна ознайомитись на веб-сайті Кодимської районної ради у розділі "Корисні посилання" підрозділі "Кадрові питання"

ПАМ'ЯТКА ДЕКЛАРАНТУ!

ПАМ'ЯТКА ДЕКЛАРАНТУ!

Шановні декларанти, нагадуємо, що з 1 січні 2020 року розпочався черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Просимо Вас відповідально поставитись до змісту інформації, яку ви зазначаєте у декларації.

Зверніть увагу, що більшість інформації, необхідної Вам для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua/services...

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб'єкт декларування або члени його сім'ї».

https://kap.minjust.gov.ua/services...

Єдиний державний реєстр МВС. Він містить інформацію про транспортні засоби, які перебувають у особи на праві власності чи користування.

https://igov.org.ua/service/1397/general

Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи.

http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer

Крім того, відомості про доходи можна отримати, сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukr.../

Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі http://dsbt.gov.ua/storinka/adminposlugy-0

Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List...

З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів держаної влади.

Слід також мати на увазі, що інформація, яка міститься у таких реєстрах може бути не завжди повною та періодично оновлюється.


УВАГА!!!!! До відома суб'єктів декларування 2020 року!

Шановні суб'єкти декларування!!!

Повідомляємо, що з 1 січня 2020 року вводиться нова форма декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Документ також затверджує нову форму повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування.

Зміни форми декларації та повідомлення про суттєві зміни в майновому стані передбачені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення ефективності інституційного механізму запобігання корупції» №140-IX від 2 жовтня 2019 року.

Також, Національне агентство з питань запобігання корупції нагадало, що 01.01.2020 розпочався черговий етап подання щорічних декларацій за 2019 рік особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Під час заповнення декларацій важливо враховувати зміни, пов'язані із застосуванням оновленого антикорупційного законодавства. Національне агентство на своєму вебсайті постійно доповнює та актуалізує інформацію, яка може стати корисною для заповнення та подання декларації.

Так, на сайті НАЗК розміщені:

роз'яснення щодо заповнення декларацій у 2020 році

інформаційна довідка щодо розширення кола суб'єктів декларування

щодо внесення в декларацію унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі

загальні рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

відповіді на поширені запитання

Суб'єктам декларування необхідно завчасно перевірити актуальність адреси своєї електронної поштової скриньки та чинність кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Перед початком роботи з Реєстром декларацій переконайтеся у наявності усієї необхідної інформації для заповнення декларації.

Технічна допомога щодо роботи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування:

+38(044)200-06-94 або e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Графік роботи технічної допомоги:

понеділок – четвер: з 9.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45

п'ятниця: з 9.00 до 16.45, обідня перерва з 13.00 до 13.45

Крім цього, на вебсайті Національного агентства діє електронна форма для повідомлень про помилки під час роботи з декларацією "Технічна допомога".


Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади

Оголошення про конкурс

11.01.2020 р.

Оголошення Кодимської районної ради про намір передати в оренду об’єкт спільної власності територіальних громад сіл селища, міста району

Оголошення Кодимської районної ради про намір передати в оренду об’єкт спільної власності територіальних громад сіл селища, міста району

Кодимська районна рада повідомляє

Про оприлюднення проєкту регуляторного акту

«Про затвердження Порядку надання орендарю згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району»

 

Розробник – Кодимська районна рада

 

Розроблений проєкт регуляторного акту передбачає впорядкування орендних відносин та визначає процедуру надання орендарю згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району.

Повний текст проєкту рішення Кодимської районної ради «Про затвердження Порядку надання орендарю згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району» з додатками та аналіз його регуляторного впливу буде розміщено на веб-сайті: http://kodima-rada.odessa.gov.ua/ в підрозділі «Проєкти регуляторних актів та аналіз їх регуляторного впливу» розділу «Регуляторна політика». Проєкт зазначеного рішення буде опублікований також в районній газеті «Вісті Кодимщини» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення.

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу можна надавати протягом трьох місяців з дня його оприлюднення у письмовій формі поштою на адресу: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги,1-1, каб. 10, Кодимській районній раді, електронною поштою: rrkodima@odessa.gov.ua, тел. (04867) 2-67-23, факсом: (04867) 2-66-75.

Безоплатна правова допомога інформує

 

Нелегали, моряки та відстані: правова допомога на Одещині

Специфіка Одеської області – протяжність кордонів, багатонаціональне населення, значна кількість мігрантів, туристичний сезон. Тому надання безоплатної правової допомоги в регіоні має свої особливості. Це позначається на роботі центрів та бюро правової допомоги Одещини.

Одеська область найбільша в Україні за площею і за протяжністю з півночі на південь – 580 км. Відстань від найвіддаленіших населених пунктів в районні центри досягає 80 км.

«Питання комунікацій для нас особливе. У нас 30 центрів та бюро правової допомоги, чотири з них – в Одесі. Ми формували офіси так, щоб вони були територіально якомога більш доступними для наших клієнтів», – розповідає директорка Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Одеській області Світлана Клішина.

Всі заходи для працівників системи БПД проходять на двох локаціях – південній та північній. Наприклад, в Ізмаїлі та Одесі.

Великі відстані інколи створюють незручності і для адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу. Наразі Регіональний центр уклав контракти з 135 адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі.

З початку цього року Регіональний центр видав адвокатам понад 4 тис. доручень для надання безоплатної вторинної правової допомоги.

«У середньому у нас по області 50-60 виїздів адвокатів на добу. Є райони, де взагалі не проживають адвокати. Тому ми залучаємо захисників з сусідніх районів та Одеси», – говорить Світлана Клішина.

Ще одна особливість Одещини – кордони з Румунією, Молдовою, невизнаною Придністровською Молдавською республікою, морські порти та курорти. До регіону потрапляє багато громадян іноземних держав та осіб без громадянства. Під час перевірок території ринків «7 кілометр» та «Привоз» практично завжди затримують нелегальних мігрантів з Китаю, В'єтнаму, Сирії, Бангладеш та інших країн. Всі вони – клієнти системи БПД, мають право на адвоката, послуги якого оплачує держава.

З початку роботи місцевих центрів з надання БВПД Одеської області надійшло 551 звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги у справах біженців, шукачів притулку та осіб без громадянства.

«Це особлива категорія справ, де якісне представництво інтересів клієнтів потребує спеціальних знань та навичок. У тому числі – принципів міжнародного права, положення конвенцій. Важливо правильно використовувати інформаційний простір, враховувати політичний стан країн походження біженців. До того ж, дії у справі мають бути вчинені за короткий проміжок часу», – говорить директорка Регіонального центру.

Тому виникла ідея – створити пул з 10-15 адвокатів, які спеціалізуються на наданні правової допомоги біженцям, іноземцям та особам без громадянства. У квітні цього року юристи та адвокати системи БПД взяли участь у тренінгу для тренерів на тему «Правовий захист біженців: юридичні знання та дидактика». Навчання проводилося БФ «Право на захист» спільно із Агентством ООН у справах біженців в Україні. Тепер вони як тренери передають отримані знання своїм колегам із системи БПД.

Регіональну специфіку має й реалізація на Одещині пілотного проекту «Програма відновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними у вчиненні злочину».

«Маємо багато викликів – це й часові рамки етапів програми відновлення, подекуди значні відстані, які мусять подолати учасники програми – психологи, медіатори, потерпілі, підозрювані», – розповідає директорка Регіонального центру.

Є певні труднощі у посередників в комунікації зі сторонами, особливо з потерпілими. Та завдяки професіоналізму адвокатів-медіаторів з початку дії проекту укладено 11 медіаційних угод між потерпілими та неповнолітніми, які є учасниками програми. Є вже кілька успішних кейсів.

На Одещині реалізується ще один проект – «Забезпечення доступу вразливих груп населення до медіації у сімейних та спадкових спорах». Одеса стала першим в Україні містом, де клієнти системи БПД можуть безоплатно скористатись послугами медіаторів на базі Одеського місцевого центру з надання БВПД.

«Медіація дає змогу подолати конфлікт, економити бюджетні кошти на оплату послуг адвокатів та зменшує кількість справ, що передаються до суду», – зазначає Світлана Клішина.

Сімейні спори – досить поширена категорія питань, з якими мешканці Одещини звертаються до системи БПД. І тут також є своя особливість – звернення щодо стягнення аліментів з моряків. Адже багато одеситів працюють на суднах іноземних власників. Проте особливості стягнення аліментів з батьків-моряків на утримання дитини прямо на врегульовані чинним законодавством України. Тому звернення щодо стягнення аліментів є специфічною категорією справ, з яким працюють юристи та адвокати системи БПД Одеського регіону.

Одеські «особливості» системи БПД цим не обмежуються. Регіональний центр розташований за адресою вул. Льва Толстого, 6 у будівлі, що була зведена у 1903 році. Цей двоповерховий житловий будинок з адміністративними приміщеннями – пам'ятка архітектури. Сім року потому туди заселився Регіональний центр, а до цього – розташовувався відділ Приморського РАЦСу. Цікава деталь – Світлана Клішина зараз працює у тому самому кабінеті, в якому проходила церемонія укладання її шлюбу.

А ще в офісі Регіонального центру живе рудий кіт. У цьому нічого особливого немає, адже це Одеса – місто котів.

Стаття на сайті Координаційного центру з надання правової допомоги: https://www.legalaid.gov.ua/ua/holovna/207-serpen-2019/2604-nelehaly-moriaky-ta-vidstani-pravova-dopomoha-na-odeshchyni

Кодимська районна рада інформує

20 червня 2019 року на єдиному веб-порталі органів виконавчої влади "Урядовий портал" за посиланням https://www.kmu.gov.ua/ua/news/zmini-do-konstituciyi-v-chastini-decentralizaciyi опубліковано проект змін до Конституції України в частині децентралізації. Пропозиції просимо надавати до 30 серпня поточного року на адресу електронної скриньки районної ради.

29.07.2019р. 

 

06 червня 2019 року відбулося засідання конкурсної комісії з відбору суб'єктів оціночної діяльності щодо проведення незалежної експертної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району загальною площею 59,2 м2, що знаходиться на балансі Кодимської районної ради, а саме:

- кабінету № 39 в приміщенні адміністративної будівлі № 1, загальною площею 13,7 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1;

- частину приміщення першого поверху нежитлової будівлі загальною площею 45,5 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, вул. Соборна, 108.

На участь у конкурсі надійшло дві заяви. За результатами конкурсу договір на проведення незалежної експертної оцінки буде укладений з Фізичною особою-підприємцем Бугаренко Наталею Петрівною.

Конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району

Кодимська районна рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, з метою надання в оренду, а саме:

- кабінету № 39 в приміщенні адміністративної будівлі № 1, загальною площею 13,7 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1;

- частину приміщення першого поверху нежитлової будівлі загальною площею 45,5 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, вул. Соборна, 108.

Претендентам для участі у конкурсі необхідно подати звіти разом з рецензіями на виконані роботи, а також документацію (підтверджуючі документи та конкурсну пропозицію) відповідно до наказу Фонду державного майна України від 31.12.2015 року № 2075 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності» (зі змінами) у запечатаному конверті з описом документів, що містяться у конверті. На конверті слід зазначити: «На конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності».

Конкурс відбудеться не раніше ніж через 14 календарних днів від дня опублікування інформації включно. Документи до комісії приймаються протягом 10 календарних днів з дня опублікування інформації включно за адресою: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1, каб. 12. Довідки за телефоном: 2-67-23, 2-66-75.

25 травня 2019 р.

Конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району

Кодимська районна рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС з відбору суб'єктів оціночної діяльності для проведення незалежної оцінки майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста Кодимського району, з метою надання в оренду, а саме:

- кабінету № 39 в приміщенні адміністративної будівлі № 1, загальною площею 13,7 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1;

- частину приміщення першого поверху нежитлової будівлі загальною площею 45,5 м2, що знаходиться на балансі районної ради, місце знаходження якого: м. Кодима, вул. Соборна, 108.

Претендентам для участі у конкурсі необхідно подати звіти разом з рецензіями на виконані роботи, а також документацію (підтверджуючі документи та конкурсну пропозицію) відповідно до наказу Фонду державного майна України від 31.12.2015 року № 2075 «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності» (зі змінами) у запечатаному конверті з описом документів, що містяться у конверті. На конверті слід зазначити: «На конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності».

Конкурс відбудеться не раніше ніж через 14 календарних днів від дня опублікування інформації включно. Документи до комісії приймаються протягом 10 календарних днів з дня опублікування інформації включно за адресою: 66000, Одеська область, м. Кодима, пл. Перемоги, 1-1, каб. 12. Довідки за телефоном: 2-67-23, 2-66-75.

                                                                                                11 травня 2019 року

До уваги суб'єктів декларування!

До уваги суб'єктів декларування!

До закінчення чергового етапу е-декларування залишилося 60 днів!

Суб'єктам декларування необхідно завчасно перевірити актуальність адреси своєї електронної поштової скриньки та чинність кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Аналіз останніх електронних документів, поданих до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, засвідчив значне підвищення рівня антикорупційної грамотності декларантів.

Крім того, зросла і відповідальність посадових осіб щодо завчасного подання до Реєстру декларацій. Так, станом на кінець січня 2019 року вже подано 46 103 щорічних декларацій, тоді як у 2018 році ця цифра становила 26 373.

Разом з тим Національне агентство постійно доповнює та актуалізує інформацію, яка може стати корисною при заповненні та поданні декларації.

Так, на сайті НАЗК розміщені:

 Рекомендації до чергового етапу електронного декларування https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elekt...

 Відповіді на поширені запитання при роботі з Реєстром https://nazk.gov.ua/poshyrenni-zapytannya-pry-roboti-z-yedr...

 Рекомендації при роботі з Реєстром

https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derz...

 Пам'ятка декларанту https://nazk.gov.ua/.../docs/2019/news/pamyatka_deklaranta.pdf

 Текстові роз'яснення щодо заповнення електронних декларацій https://nazk.gov.ua/rozyasnennya

 Відео-роз'яснення щодо заповнення електронних декларацій https://www.youtube.com/playlist...

 Он-лайн курс "Декларуй доброчесно!" на Prometheus https://courses.prometheus.org.ua/.../course-v1:NAZK+FD.../about

У разі винекнення технічних питань просимо звертатись до технічної підтримки НАЗК на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або за телефоном (044) 2000694.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні кваліфікованого електронного підпису.

УВАГА! Рекомендації до чергового етапу електронного декларування.

Рекомендації до чергового етапу електронного декларування!

Рекомендації суб'єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні

Шановні суб'єкти декларування! Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочнеться черговий етап електронного декларування в Україні.

Звертаємо Вашу увагу також на те, що 07.11.2018 набирає чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втрачає чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Разом з тим відповідно до пункту 5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги», електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні просимо Вас виконати такі дії:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв'язку з цим для роботи з Реєстром (отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Якщо Ваша електронна поштова скринька підпадає під обмеження, то для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку. Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного електронного цифрового підпису, перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни E-mail перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Ця електронна поштова скринька використовуватиметься для направлення Вам повідомлень про збереження чернеток електронних документів, про подання електронних документів до Реєстру, про зміну електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) в Реєстрі тощо.

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому Ви отримали ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП. Зазначаємо, що Національне агентство не є АЦСК. З переліком АЦСК Ви можете ознайомитись на сторінці https://portal.nazk.gov.ua у полі: «АЦСК».

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі АЦСК обрати акредитований центр сертифікації ключів, в якому Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з'явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладенні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Зберігайте Ваш ключ ЕЦП, пароль від нього, а також адресу електронної поштової скриньки, з якою Ви зареєстровані у Реєстрі, та пароль від неї у захищеному місці.

Також нагадуємо, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань електронного декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , при цьому:

направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

02.01.2019 року

Графік виїзних прийомів громадян працівниками Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на листопад 2018 року

Графік виїзних прийомів громадян працівниками Подільського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на листопад 2018 року

Календар новин

<< < Жовтень 2020 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31